.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلخوری خاتمی از دیدار مجمع محققین با هاشمی رفسنجانی

با نزدیکی به ایام نهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت طیف ها و گروه های سیاسی مختلف نیز تشدید یافته است که اصلاح طلبان نیز با توجه به بی کفایتی و عدم لیاقت برای حضور در این انتخابات، فعالیت هایی را آغاز نموده اند.

به گزارش پایگاه 598، در این بین اعضاي شوراي مركزي محفل غير قانوني مجمع محققين قم در حاشيه سفر دو روز گذشته خود به تهران براي ملاقات با آقاي هاشمي رفسنجاني، قصد ملاقات با سيد محمد خاتمي را داشتند، اما وي آنان را نپذيرفت.

به همین علت اعضاي این مجمع مجبور به برگزاری جلسه اي با مجيد انصاري، كيان ارثي، بجنوردي و مقدم شده اند تا آخرين مواضع انتخاباتي خود را با این افراد هماهنگ نمايند.

شنيده ها حاكي از آن است عبدالله نوري نيز در اين جلسه حضور يافته است که با توجه به اختلاف نظر نوري با خاتمي در زمينه حضور در انتخابات، برگزاري جلسه اعضاي مجمع با عبدالله نوري و غيبت خاتمي و موسوي خوئيني ها جاي تامل دارد.

ظاهراً سید محمد خاتمي از اينكه اعضاي مجمع غیر قانونی محققین قم ديدار با او را در حاشيه ملاقات با هاشمي قرار داده اند دلخور مي باشد.

از سال های گذشته مطرح بوده است که خاتمي و طيف اصلي بنياد باران، معتقدند که مجمع جعلي محققين كمترين نفوذ و مقبوليت را در بين اصلاح طلبان داشته و نقشي كه از اين طيف در حوزه علميه انتظار می رود - به لحاظ نداشتن پايگاه علمي و پايين بودن سطح سواد- نتوانسته است برآورده شود.

لازم به ذکر است که این مجمع جعلی در روزهای گذشته با حضور در دفتر آقای هاشمی دیداری را با ایشان داشته اند که در این جلسه اعضای مجمع خواستار "ارتباط بیشتر و مؤثرتر هاشمی رفسنجانی با مراجع و حوزه‌های علمیه" کشور شده اند.

همراهی این مجمع با آشوب‌های پراکنده ۲۵ بهمن ۸۹ از انتشار اولین اطلاعیه آن در حمایت از مواضع ضدانقلابی میرحسین موسوی و مهدی کروبی آغاز و به تجلیل از فتنه‌گران و سکوت در برابر شهادت دو نفر از هم‌وطنان در این حوادث ختم شد؛ البته اعضای این مجمع کماکان به صورت گسترده ارتباط خود با سرتن فتنه را حفظ کرده و حتی جلسات دیدار حضور نیز داشته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آبان 1390
این چه جور خبر گذاشتن است چرا این قدر به شعور مخاطب توهین می کنید شما خبرتان را پخش کنید خواننده خودش می داند کی راست می گوید کی دروغ؟؟؟؟؟ لطفا یکبار دیگر خبرتان را بخوانید هر سطرش توهین و تحلیل مغرضانه است نه خبر!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 7 آبان 1390
خبر است تا برداشت شما
نا شناس 7 آبان 1390
برادر زیاد دلخور نشور! اینها مجبورند و گرنه امکان فعالیتشان سلب میشود
محمدرضا 7 آبان 1390
واقعاً متاسفم! آیا اصلاح طلبان بی لیاقت هستند یا طیف منسوب به شما؟ تا کی سر زیر برف می کنید و از عملکرد ننگین خود در این چند سال دفاع کورکورانه می نمایید؟ شرم باد بر این بی حیایی شما!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.